Digital EasT
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
Digital EasT
east , digital world
(komeyl monfared) یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,

 

همانند هر سال، کمپاني‌هاي بزرگ سازنده بازي‌هاي کامپيوتري، محصولات آينده خود را در نمايشگاه Electronics Entertainment Expo که به E3 معروف است و هفته گذشته برگزار شد، معرفي کردند. ولي در ميان دريايي از بازي‌هاي معرفي شده، تعداد انگشت شماري بازي بودند که توانستند خوش درخشيده و جمعيت مردم را به سوي خود بکشانند.

Assassin's Creed 3
نسخه سوم يکي از معروف‌ترين و محبوب‌ترين سري بازي‌هاي کمپاني Ubisoft که Assassin's Creed 3 نام دارد، يکي از مورد توجه ترين بازي‌هاي معرفي شده در نمايشگاه E3 امسال بود. Assassin's Creed 3 يک نوآوري در اين سري ايجاد کرده است و محيط‌ها و نبردها با نسخه هاي قبلي تفاوت زيادي پيدا کرده‌اند. اين بازي 30ام ماه اکتبر سال جاري ميلادي وارد بازار خواهد شد.

Call of Duty: Black Ops 2
همان‌طور که انتظار مي‌رفت، نسخه دوم بازي Call of Duty: Black Ops در نمايشگاه E3 معرفي شد. اين بازي کمي آينده-نگر تر نسبت به نسخه هاي پيشين شده و در آن از روبات‌ها نيز استفاده شده است. اگر از طرفداران سري بازي‌هاي Call of Duty هستيد، مطمئنا از اين بازي نيز لذت خواهيد برد. Black Ops 2 سيزدهم نوامبر سال جاري ميلادي وارد بازار خواهد شد.

Dead Space 3
شايد به جرات بتوان گفت که سري Dead Space، پادشاه ژانر بازي‌هاي ترسناک است. Dead Space 3 که دقيقا ادامه Dead Space 2 است، در مورد سياره Uxor است که شخصيت اصلي اين بازي يعني Isaac براي نابود کردن يک Marker جديد به آنجا خواهد رفت. از امکانات جديد اضافه شده به اين بازي مي‌توان به حالت بازي دو نفره يا Co-Op اشاره کرد.

Dishonored
همان‌طور که انتظار داشتيم، کمپاني Bethesda يکي از ستارگان نمايشگاه E3 بود. اين شرکت که شهرت بسياري در ساخت بازي‌هاي اول شخص فضاي باز (مانند Fallout، Skyrim و RAGE) دارد، بازي جديد خود را که به همين سبک است، معرفي کرد.
در Dishonored شما در نقش Corvo هستيد که يک قاتل حرفه اي است و از نيروهاي مافوق طبيعي استفاده مي‌کند و به دنبال شخصي است که زندگي او را نابود کرد.

Far Cry 3
در نمايشگاه E3 سال گذشته، کمپاني Ubisoft نسخه سوم بازي معروف اول شخص خود را معرفي کرد و اين بار شاهد معرفي جزئيات بيشتري از اين بازي بوديم.
در Far Cry 3 شما در نقش يک توريست به نام Jason Brody هستيد که پس از دزديده شدن دوست خود، تصميم به انتقام مي‌گيرد. اين بازي که به صورت فضاي باز است، به بازيکنان اين امکان را مي‌دهد که ماموريت ها را به هر نحوي که دوست دارند به انجام برسانند.


منبع: T3
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اسلایدر

دانلود فیلم